< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi,
Prave rikam, ze si nejsem jisty, jestli to je spravna cesta. Samozrejme ukousnou zase vetsi kus kolace, ale otazka je, jestli jim to neshodi prestiz. Maji Mini, stylovku jak blazen, proc vyrabet auto na stejnem principu jak vsichni ostatni a jen mu na kapotu hodit vrtulku? Ok, bude to asi konkurovat A1. Nejsem si krokem do techto vod jistej. V minulosti se BMW nekolikrat podarilo "zalozit segment", najit si svou niku atd. Tady v to moc neverim. Nechal bych to Atosum, Matizum, Pandam, Upum, Foxum atd.
Odlisnost BMW nespociva v prodejnich cislech. Argument, ze se jich po Evrope proda vic nez Skodovek neni relevantni. Odlisnost spociva v jinem pojeti auta. Nahon na zadek v kazdem vozu je proste deviza. Stejne jako Subaru ma 4WD, tak BMW ma proste nahon na zadek. Spolu s dalsimi podstatnymi vecmi to tvori IDENTITU te znacky. Kdyz identitu z jakohokoli duvodu odstranis, muzes samozrejme dosahnout lepsich prodejnich vysledku, protoze muzes sundat cenu a jeste vic produkt priblizit lidem, ale prisel jsi o cast identity, tzn, duvodu, proc si lidi tvuj produkt kupovali.
V podstate se jedna o to, ze pokud vyrabis pecivo plnene javorovym sirupem, tak si ho koupi x lidi. ty vis, ze to lidem chutna, chces to nabidnout vice lidem, zacnes delat vice druhu peciva plneneho JAVOROVYM sirupem. vetsi, mensi, lidi se po tom muzou utlouct. a pak to prijde. zjistis, ze je ti to stale malo, ale uz nevis, jak sundat naklady. tak tam prestanes davat javorovy sirup, ale zacnes tam davat stejny sirup jako ostatni pekari. vsichni vi, zes to doted delal dobre, jses ve stejne prodejne, mas stejne jmeno. tak k tobe chodi dal. a ejhle, ono to funguje. ale uz neprodavas pecivo s JAVOROVYM sirupem. fajsmekri zaplacou a priplati si v tvoji pekarne za ten pravy. davu je to sumak, vlastne to ani doted nepoznal a kupoval to jenom proto, aby byl IN. Misto sirupu si muzes dosadit co chces. ja tam ted mam nahon na zadek. capito?