< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi,
jake male modely? jeste mensi nez jednicka? ja prave nevim, jestli toto je spravny smer pro automobilku typu BMW, cpat se do segmentu pidivozu. o pruzkumu mezi jednickari jsem slysel. to neni argument. samozrejme, ze 70% benzinovych jednicek je s nejslabsi motorizaci, ale kouzlo je v tom, ze: 1. i s tou 1,6 uz se da jet a usmivat se (diky podvozku) a za 2: muzes si nakonfigurovat takove auto, ktere bude nenapadne a pritom si v nem za ty penize uzijes takovy kopec zabavy, ze to nema konkurenci (125i, 130i). tvrdit, ze jednicka nevyuzije nahon na zadek je hodne mimo misu, to promin. jednicka je navrat ke korenum BMW, male, agilni obratne auto, je to perfektni protiklad toho, jak vse roste do vysky, sirky atd. ta znacka je POSTAVENA na vykonnych motorech (idealne benzin a vic nez 4 valce), spickovem podvozku a nahonu na zadek, ostatni je bonus navic. co si chtej dat jako slogan, az udelaj prvni biturbo trivalec s nahonem na predek??? Weniger Genuss? Sparsam und sicher? mluvim o kouzlu odlisnosti a opravdove radosti z jizdy, ktera je z jedne strany zadupanava emisnimi limity a z druhe strany mozna zevnitr firmy, pokud dojde na ty trivalce a predni nahon.