< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi,
Tak to se divim, ze se nikdo nezeptal, proc ne Renaulta >:D. Tu Skodovku chapu, tu HTP asi taky,vzdyt ono to tak nejak "staci", no ne? ;-). My mame par Renaultaku v rodine, a to bys neveril, kolik jede ta 88kW nafta. 253Km/hod me posadilo na zadek a spotreba 5,2 na sto taky. Kurna, proc se vyrabeji jiny auta??? :-O
Az takove podobnosti u Logana a Dusteru jsem si nevsiml. Ale ze Fabka stejne vybavena stoji vic nez Sandero, tak tim jsem si jisty. Ona Skoda se ale nevyrabi jen u nas, podle mne uz to taky frci na Dalnem vychode, myslim Indie, jestli se pletu, tak me oprav. Podle mne na jednu Fabii zisku musi Dacia prodat tech aut vic nez jedno, stalo by to za kalkulaci, kdyby clovek vedel fakta. BTW. nema vzdy Fabka o genenraci starsi podvozek Pola? ;-) Motory, ktere se pouzijou v X dalsich modelech. Tady se ty naklady taky slusne rozpoustej...
Ten test byl hodnekrat zminovany, hodne se na nej odkazuje. Jenze to je ten vtip: Passat vybehl pred dlouhou dobou, Superb uz sice taky neni mladik, ale mezi temi auty je dost casu. Jel jsem obema v kombi provedeni, Sup mel silnejsi naftu 125kW, Passat 103kW. Passat hur akceleroval, prijemneji se ridil, podvozek mel podstatne lepsi. Superb byl v tomto provedeni houpavy (chce se mi rict: jak Francouz:-)), nemel jsem z rizeni uplne dobry pocit. Jak rikam, podle mne si nekonkurujou az tolik, jak se prezentuje. Je to vdecne tema: Bratrovrazedna valka mezi koncernovymi vozy, ale od kazdeho auta se ocekava neco trochu jineho.