nejhorší bylo tu barvu vybrat.... původně jsem chtěl koupit 911 stříbrnou-šedou, pak bych bral i modrou... a když už jsem byl v tom váhání, špatná nebyla ani tmavě šedá s červenými doplňky- jako poslední GT3 RS . Ale pak padlo rozhodnutí na červenou (GT3) a jsem rád. To auto je opticky větší a krásně vyniknou detaily karoserie...
Polep z boku důvěrně znám. První - ještě na černém laku jsem lepil v zime v garáži kámoše a tak se to nepovedlo, že jsem to vzteky z auta strhal (prvních 8 tisíc v tahu) Druhý polep se povedl - na jaře ale vydržel na autě asi měsíc a půl a auto šlo do lakovny :-)
Třetí nápis carrera S už na autě doufám zůstane a myslím, že mám nejdražší nálepky široko daleko.
Jinak celolak s odstrojením a nastrojením vyšel na 70 tis, u Porsche pokyvovali hlavou, libilo se jim provedení a řekli mi rovnou, že 200 tis by u nich bylo za podobnou práci málo... takže jsem ušetřil.
Jinak moje okolí se také rozdělilo do dvou táborů - jedna půlka změnu barvy nadšeně přivítala, druhá teskní po černé. A je fakt, že 80% všech 911 v bazarech na netu- obyč carrera je v černé. Zajímavé barvy jsou k dostání až u verzí Turbo a GT xx.