Blahysi, blahysi... ty zase perlíš.
Tak hlavně, ano, Renault nemá žádné slabé stránky.
K těm tvým negativů.
Renault má jednu z nejdelších historií, několik titulů mistrů světa v F1, bohatou sportovní historii a mnoho let byla nejprodávanější na světě a i dnes prodává Renault-Nissan více aut na světě než Ford. Mimochodem "Vlakem tam a Fordem zpátky"
To slovo "všech" je hodně jednoduché a z role diskutéra dě katapultuje někam do kategorie hospodského kecala. Například Clio patří k tomu nejspolehlivějšímu ve své třídě. Mimochodem, strýc má stejný motor ve Focusu jako ty, jen je to kombík. A moc nadšený není, resp. byl z počátku, když se za ním objevil ohromný černý kouř, který je tam pernamentně, tak tak happy nebyl a podle mě s láskou vzpomínal na bývalé auto R19.
Auto ztrácí na hodnotě, což je při koupi ojetiny jen plus. Při koupi nového auta je taky levnější. Nemluvě o tom, že se Renaulty kradnou daleko méně než německá konkurence.
Pro některé je měkký podvozek plus, ne každý chce poskakovat na výmolech ve Fordu. Navíc dnes už to není pravdou, Megane rozhodně žádný gauč není, Laguna 4C strčí ovladatelností do kapsy Mondeo. A pokud chceš jezdit sportovně, tak nejlepší podvozky mezi HH najdeš u Renault Sportu.
Elektronika nemá nožičky.
10,5 litrů v benzínovém šestiválci v autě pro sedm lidí velikosti dodávky? Víš, co vůbec píšeš? Za 10,5 jsem jezdil klidně i s Favoritem. I ten Focus v benzínu si při tvrdším zacházení veme tolik.
Možná bys taky mohl jednou zahodit předsudky a zapnout mozek. ;-)