Ahoj, já měl na mysli tyhle odvážlivce tou kombinací D1+R36
[odkaz] ;-) Osobně tuzing taky nemusím, když vidíš, co jsou někteří lidi schopní udělat z autem... nevadí mi úpravy auta (ani profesionální chiptuning), ale řídím se heslem, že v jednoduchosti je síla.
Co se týká kšiltovek - myslím, že spíš než značka, tohle chování ovlivňuje věk, např v našem městě často potkávám mazdu 626 se zadním křídlem, za jaké by se nemusel stydět ani dvouplošník (navíc asi bylo fakt mega drahé, protože borcovi už nezbylo na lak...
8-s ) plus honda CRX otůněná u nějaké kvalitní tuningové firmy (rozumněj benzínové pumpy)... za dodělávané xenony bych zabíjel, tohle zatím česká policie málo postihuje, já bych jim bral techničáky...
Jinak k Volvu - osobně jsem měl možnost tenhle typ řídit, také s automatem a dle mého názoru motor není naladěn nijak dravě (na 184kW), spíše exceluje pružností, takovou klidnou sílou, navíc i převodovka je spíš komfort, než sport. Podle mě to ale odpovídá charakteru auta (polykání km) rychle a pohodlně. Taky jezdím dlouhé cesty, ale pro mě je na to (v dnešní době) vhodnější moderní turbodiesel (dlouho jsem se naftě bránil
:-) ). S mým cestovním tempem by mi tato S60 pořádně provětrala kartu
:-) Jinak přeju hodně šťastných km
;-) (kolik počítáš, že s ní ročne najedeš?).
EDIT: četl jsem diskusi pod tvým autem a měl bych taky něco k té převodovce. Moje máma si asi rok po koupi Mercedesu E (jetého) nechala dle rady servisáka vyměnit olej v automatické převodovce a pak to začalo dělat pěkné psí kusy, nechtěla podřazovat ani při plném plynu (pouze při kickdownu), zlenivěla při rozjezdu (jakoby delší dobu prokluzovala) a později řadila nahoru. Trvalo půl roku (seřizovali to během něj asi 5x), než to dali v servise jakž takž do kupy, nakonec to nejlépe seřídil jeden chlapík, co dělá mercedesy doma (ale pořád to není to, co předtím, dle mého) a taky říkal - pokut automat funguje jak má - nehrabat do něj. Toť moje zkušenost
;-)