Čau chlape,
v recenzi jsi psal brzdy, jako silnou stránku auta. Osobně mám zkušenost spíše opačnou. Se sériovým výkonem motoru, bych to ještě bral, ale pokud to máš čipnuté - nevim, nevim :-| Určitě nebrzdily špatně, ale trpěly fadingem (měl jsem 1.8T čipnutou na 132kW/250Nm - ta má navíc oproti 81kW TDI větší brzdy na předku), takže se vůbec nedivím, že na RS dávali chlazený kotouč i do zadu ;-)
Jinak uvádíš hodnoty po čipu, ale nevidím graf z brzdy - proč? ;-\ Ta maximálka se mi zdá dost nereálná, vím jak jede série - abys ji dostal přes 210(tacho) bys potřeboval hodně dlouhý kopec (motor už je za zenitem a padá výkonová křivka - což neodstraníš ani čipem - spíš než maximálku zlepšíš pružnost (navíc 225km/h bude tak 235tacho, což je nereálné na 5.př stupeň i u 2.0TDI CR 125kW - max 220tacho a to je nepoměrně točivější než rotačka. Kdyby jsi namítal, že je to 6ti kvalt, tak věř že 1-5 je odstupňovaná klasicky jako 5st převodovka u 1.9. TDI PD). Ke zrychlení se vyjadřovat nebudu, to jsem nikdy neměřil...
Jinak ale auto i recenze + fotogalerie je pěkná, ale pokud u recenze na této úrovni píšeš jiná než sériová data, tak bych to doložil (graf z brzdy, foto max. a pod, určitě nejsem sám koho by to zajímalo) ;-) 18ti letý "řidiče" s rádoby recenzemi, co jim jejich 20let stará 1.4i jede 220 neřeším >:D
Můj názor, ahoj ;-)