Především NEPODTÁČET! Drž se návodu, který k vozu
dostaneš, a snaž se u toho co nejčastěji řadit (ale taky musíš někam dojet, tak to není třeba hrotit). >:D Hlavně se zpočátku vyvaruj stále stejných otáček, protože se ti musejí udělat správné vůle pro celé rozmezí otáček. Když ho ale budeš naopak rovnou huntovat, pojede sice později jako drak, ale bude papkat olej a zkrátí se mu životnost. Když ho naopak nikdy a vůbec pořádně neprotočíš, zajedeš to "po dědkovsku", což je sice děsně ekonomické, ale s autem si později nijak neužiješ. Prostě to chce s rozumem, citem a dobrou vůlí. A doporučuju zhruba po 20 000 km vyměnit olej, těch 30 000 je napoprvé až moc, ale zase měnit to už někdy na 4 000, kdy je auto opravdu zajeté, mi přijde jako zbytečnost. Mnoho zdaru!