Je zajímavé, že je to moje několikáté us auto (no, vlastně se vyrábí kousek od Toronta v Kanadě :-) ) a vůbec se do něj minerál neleje. Olej měnim po 10-12tis km. Co se týká servisu, tak největší položka jsou gumy. Mě osobně vydrží tak 10-15tis a je po nich. Je to dáno tim, že auto zrovna nešetřím a rád se opájím jeho famózním zrychlením. O brždění ani nemluvím.
Aut mám víc a tohle je spíše srdeční záležitost, takže s ním nejezdím denně. Navíc v zimě stojí, protože 20" zimáky se mi fakt kupovat nechce.
Jinak samotné díly, myslím klasické mechanické, nejsou vůbec problém a mám vyzkoušené, že přímo u Mercedesu jsou kolikrát levnější, než u prodejců us dílů, kteří vám budou tvrdit, že u MB to bude stát 2x více. Měnil jsem třeba pomocná ramena přední nápravy (jsou ALU s čepy) a u MB stálo rameno 2,5tis. Nebylo skladem, ale do týdne jsem ho měl.
Jinak já osobně bych auto na plyn nedával. Otázkou pak zůstává, návratnost investice. Když se s autem jede normálně, tak se nechá jet za 13lt (rekord jsem měl i pod 11). Je třeba zajímavé, že když chci docílit menší spotřebu, tak chvilku na auto šlapu, pak zvolním a systém vypínání válců zabere dříve. Přechod není absoluně cítit.