Ahoj, já jsem zase zastánce benzínu :-). A teď už ten nájezd není takovej, jen jsem to neaktualizoval. Teď se vejdu do 13 tkm/rok..., ale i kdybych jezdil 20 tkm tak bych stejně volil benzín, prostě se mi s tím jezdí líp. Na turbodieslech mi nejvíc vadí, že do 2000 ot. to nejede a pak se náhle přihrne všechen krouťák, ale zakrátko zase zmizí. Nejčastěji jezdím trasu 77 km dlouhou po docela členitý okresce, tu samou trasu jsem jel dvoulitrem TDCi (Mondeo) a 1.4 HDi (C3) a bohužel jsem v obou případech musel řadit o hodně častěji.....Kdybych jezdil dálnice nebo rychlý okresky, a naftě bych přemýšlel víc. A taky to bylo o penězích, byl tam rozdíl v pořizovačce 30 000. S touhle octou MPI jezdím za 6,3 litru, s TDI bych jezdil při mým klidnějším stylu tak za 5. Při současným rozdílu ceny nafty a nájezdu 20 tkm by se nafta začala vyplácet až za 3,3 roku a při mých 13 tkm to dělá 5,2 roku. A to počítám čistě jen spotřebu. Pojistka je na 1,9 trochu vyšší a servis taky o malinko dražší. Takže jsem měl jasnou volbu a rozhodně jí nelituju :-)...