Dobrý den,
tyto základní věci jsem si samozřejmě kontroloval již při koupi. Spáry, veškeré slícování, kódy oken (až na přední) sedí všechny. Při zjištění, že se projevila koroze na prahu jsem pro jistotu zajel za 2 známými automechaniky, kteřý mi auto prošli nezávisle na sobě. Nezjistili nic, než to, že auto je asi opravdu v pořádku. Já jsem si pro jistotu odrthal veškeré těsnění kolem dveří a co se týče bodového svařování je vše původní. V práci jsem si také půjčil měřák na tloušťku barvy a nezjistil jsem žádné stopy po kytování. Bohužel jsem asi jen smolař! Navíc po kontrole technikem v autorizovaném servisu se také nezdálo být nic vyjímečného a sám mi zdělil, že auto nikdy kvůli havárii nebylo opravované. Původní majitel byla nějaká polostátní organizace, která jezdí jen a pouze do autorizovaných servisů a tak s myslím, že při havárii oni sami dají vozidlo do autorizovaného servisu už jen kvůli záruce a ne do nějaké stodoly, aby se vše ututlalo. A kdyby mělo být čelní sklo rozbité od havárie, musela by to být pěkná rána a to si myslím by člověk mohl poznat....hlavně automechanik. Takže já stále doufám, že je vše opravdu v pořádku a je to jen blbá náhoda!