< původní příspěvek < Re: Re: Turbobenzín v Scénicovi III - za koľko to jazdí?
no mě překvapilo už těch 140 koní a 200 Nm v sérii, pěkné hodnoty. S těmi 160k a 230Nm byl trošičku problém s ESP a tempomatem v tomto počasí, házelo to sem tam chybové hlášky a jednou to dokonce spadlo do nouzového režimu. Takže se nakonec malinko snižoval plnící tlak. Jede to pořád parádně, sice ne už tak výbušně, ale problémy ustaly, musím zaťukat. Na jaře tam zkusím nechat nahrát původní nastavení a dám tam KN filtr aby se motoru lépe dýchalo. Taky přidávám přísadu VIF super benzin a tankuju zatím N95 Ultra, ale začnu N98 nebo 100. Mechanicky by ty díly měli mít těch 20% rezervu určitě, krouťák se navíc nenavyšoval nijak dramaticky aby odešla převodovka nebo spojka. Za tu jízdu to fakt stojí, 2.0 TDI nemají šanci ;-)