< původní příspěvek < Re: Re: Turbobenzín v Scénicovi III - za koľko to jazdí?
Nafta bude jezdit max. do 7l a to přeháním, mám zkušenost s 1,5dCi a ta v Kangoo žere 6,5l a to hlavně ve městě a na dálnici, kde to honím i 160km (Německo). V tomto případě se jedná ale o vysokou krabici (1,9m), takže odpor ohromnej. Prostě dle zkušeností a rad známých, co mají 1,4Tce beru 1,9dCi resp. 1,6dCi, která má příští rok dorazit a nahradit 1,9dCi. Řídil jsem1,4Tce a byl jsem nadšenej, ale tchán, který jezdí pohoda, jazz, má v Meganu spotřebu do 7 litrů, ale když to sešlápne.... nechci se koukat, jak mám spotřebu 8 a více litrů, to si řaději připlatím a budu koukat na spotřeba kolem 6 litrů... ono, když už někdo počítá, tak při nájezdu 100 000km je úplně jedno co koupíte, vyjde to nastejno nebo dokonce levněji pro naftu... (povinné ručení, servis, prvotní investice)... teď má např. Renault leasing povinné po dobu leasingu zdarma, takže volba je jasná... ;-) Ale jak říkám, pokud člověk kouká na peníze a moc počítá, tak ať si koupí Logan MCV, ten udělá stejnou práce.... tady se přeci jedná o něco dražší auto a ještě ne v základní motorizaci... nicméně, kluci, díky za zkušenosti.