také šťastný majitel :)
na začátek, mám CC Diesel 125KW 4-motion DSG
Je pár bodů, ke kterým bych rád připsal i svůj názor, protože to na samostatnou recenzi rozhodně není :-)
1) Brake assist, tady je asi myšlen Autohold. Já to naopak miluju, do kolon je to vynikající, zastavím za autem, dám nohy z pedálů a odpočívám. Pokud to někomu vadí při parkování, tak se to dá tlačítkem na středové konzoli vypnout.
2) Adaptivní tempomat. Ačkoliv ho mám nastavený na nejkratší možnou vzdálenost od auta přede mnou, tak na můj vkus zpomaluje trochu dřív, než bych chtěl, věc vkusu. Co mi vadí víc je, že integrovaný radar nevyhodnocuje, zda auto, které jsem na dálnici dojel, neuhybá z pruhu a nezačne zrychlovat. :-( Tupě čeká, až auto uhne celou šířkou do pravého pruhu a pak začne zrychlovat..... bohužel to musím řešit šlapáním na plynový pedál
3) Převodovka DSG. Měl jsem ji už v OII a přijde mi, že je opět o trochu dál. V OII (2005) podřazování a brždění motorem při snížení rychlosti tempomatu nebo jízdě z kopce nepřicházelo do úvahu, nyní už DSG čerpá i tyto informace a na jejich základě volí lépe rychlostní stupeň
4) Adaptivní podvozek. Ano, ve většině případů nastaven na comfort, ale na okreskách, kdy si chci auto trochu užít, tak volím sport a je to dost znát v náklonech a tuhosti tlumičů. Mám z toho jednoznačně dobrý pocit.
5) Místo v kufru. Já jel s kolegou a našimi slečnami do Maďarska na týden a zavazadla 4 lidí se do kufru vejdou
6) Bluetooth - bohužel mám vyšší lvl a to vzdálenou SIM a považuju to za omyl. Zlaté bluetooth :-)
7) 4-motion vřele doporučuju, i s Haldexem se auto v tomto sněhu chová jako malý tank a náhon na všechny 4 na výjezdu ze zátáčky mě nutí se usmívat. Auto je skvěle čitelné a můžu si jízdu po vozovce pokryté sněhem daleko více užívat.
8) 18" ráfky. Nekupovat ty origo, nic moc design a CC sluší opravdu jiné designové perly :-) Nechat 17", sundat, koupit 18" např od AEZ, OZ atd a ty 17" ráfky použít na zimu. Letní 17" pláště prodat. :-) Co mě trochu zarazilo bylo, že 17" mají daleko snažší ovládání než 18" při stejné šířce pneu (235), neumím si to vysvětlit, tady bych asi potřeboval doučit :-)
9) Audio, mám tam Vokswagen sound a o parník lepší, než to co jsem slyšel v Superbu. Nic nerezonuje, vše naprosto čistý zvuk.
10) Hlasové ovládání - je opět trochu dál a nenarazil jsem na nic, co by mi nešlo nastavit hlasem, že by mi "paní v palubce" nerozumněla
11) Tohle je spíš výtka vývojářům, ale to 2.0 diesel Bi-Turbo to fakt chce. Dotáhl jsem CC na maximálku a auto se chová stejně jako při 140, akorát pruhy lítají trochu rychleji. Ono ještě, aby se nechovalo, když k tomu nabízejí i 220KW benzín :-)
To je vše, berte tenhle text jen jako doplnění recenze. :-)