Viky
Zdarec,
jestli byla bouchlá na předek nevím, ale:
- volné kablíky v motorovém prostoru (i mimo něj) jsou hlavně pro verzi před faceliftem naprosto normální. Opelu se nechtělo dělat "x" druhů kabeláže, takže jednoduše neosazené konektory nechal ležet ladem. Tím pádem, pokud budeš chtít něco někdy dodělávat (např. přední mlhovky), určitě už tam budeš mít nataženou kabeláž.
- pokud nepasujícími díly myslíš nárazník (aspoň ten jde na fotkách vidět), tak ten je docela nešťastně přichycený plastovými držáčky, které časem povolují a nárazník se pomalu svěšuje směrem k zemi.
Co se týče koroze, tak aspoň podle mě (a některých klubových fór) Vectra B dostala pozink a to jednostranný až po faceliftu. Takže pokud nebyla garážovaná a jezdilo se s ní pravidelně zima ne zima. Tak je to u čtrnáct let starého auta a tebou odhadujících 250.000km, bohužel normální.
Jinak s recenzí souhlasím, možná až na "praktické odkládací prostory". I když díky jejich nedostatku se dá říct, že jsou praktické :-).
Tak ať spolehlivě slouží co nejdéle... a zkus dodat ještě nějaké fotky...