Pak napiš, jak ta verva jede, v testech jí naměřili 62 cetanů, pro dnešní motory je 60 max toho, co dokáže motor využít. Já jezdím benzina topQ, ta měla 54,1, ale dávám ještě aditiv VIF, prý zvyšuje až o pět cetanů, chtěl bych tomu věřit. Dávám kvůli mazivosti, ale v dnešní době, kdy se přidává bio složka, nafta maže neuvěřitelně dobře. Ta spotřeba je fakt dobrá na syrový motor, já si píšu spotřebu zde
[odkaz] ale je v tom hodně město. Jinak jestli neutrál nebo rychlost záleží na situaci, pokud pětka nebrzdí, do motoru nejde žádné palivo, na neutral zase auto dojede dále, takže na dálnici bych asi volil neutral, spotřeba se pohybuje za jízdy na neutral o něco víc než při stání na neutral na místě, je to z důvodu toho, aby byl motor připravený na nějaké zatížení a neskapal, třeba pro případ brzdění dává více paliva v případě zásahu abs nebo esp v zatáčce.