Bud: No popravdě jsem nikdy neslyšel, že by se v autě na LPG někomu zadřely válce... resp. vůbec jsem za posledních několik snad 15 let o něčem takovém neslyšel, to byl snad problém naposledy u Aerovky, ne?
>:D 8-s Někdo na foru kecá... to jsou ti, co plyn nechtějí a neví proč. Systémů je více, dnes je nejlepší sekvenční vstřikování, jen je trochu dražší, nicméně nebránil bych se i levnějšímu provedení. Nějakých problémů bych se u LPG nebál, ba naopak. Jen snad kvalitní olej a možná častěji měnit olej, ne u 30 000 km, jak někteří výrobci doporučují, ale tak normálně po 15 000 km. Však se někdy ozvi, dojedu s Lagunou a klidně tě svezu, ty motory jsou dost podobné s Focusem 1,6, resp. oba jsou atmosférické přímovstřikové.
;-) Pár informací tady o vztahu motoru a LPG:
[odkaz]Ad revize. Nic takového není, jen se kontroluje u STK i LPG a je to tuším tím pádem o stovku dražší. Jediné, co by se dalo pojmenovat revizí je LPG nádrž a to je tak, že ta se smí používat jen 10 let a pak se musí vyměnit za novou nebo udělat tlakovou zkoušku, což se ale nevyplatí. Já už mám třeba na Fanoušovi druhou nádrž.