Vubec jsem nechtel nijak snizovat Lagunu II, dokonce se mi i po letech tohle auto moc libi, a to se svoji averzi k francouzum (a Francouzum :-) ) vubec netajim...
Ale vazne: manzelka Lagunu II mela jako sluzebni, je pravda, ze v aute jsem hrozne rad jezdil, dlouhe cesty byly opravdu potecha tela, to pohodli..v trojce jsem vzdycky naklepany jak rizek. Ale auto zlobilo, hodne. Meli ve firme 2 exemplare, i pres pravidelny servis hodne problematicke, zejmena elektroinstalace si zila vlastnim zivotem. Zena mela opravdu neuveritelne zazitky, v lete auto samo od sebe topilo, v zime hlasilo poruchy cidel tlaku pneu atd... Proto ta ironie. Ale byly to rocniky 2001 a 2003. Take je pravdou, ze po vychtani vsech much se poruchy po nejakych 130tkm ustalily a auto bylo prumerne spolehlive a jezdi tusim dodnes. Ted ma mazelka nemecky vuz.
Do AAA jsem prodaval vzdy (lepe 2x)auta, ktera jsem se bal prodat normalne, aby neutrpela ma povest jinak slusneho cloveka. Proste mam dojem, ze v tomto bazaru vas s cenou pri vykupu dostanou tak nizko, ze to musi mit nejaky duvod, abyste jim na to kyvli. Nedavno jsem prodaval sveho "zimaka" Legacy III, auto v pohode, jen par bouli a sramu z boje. Chtel jsem rychle penize, tak jsem jel tam, chtel jsem alespon 110tis. Nabidli mi 65, do komise 80. Auto jsem po tydnu pres inzerat prodal za mnou pozadovane penize - a to ma Subaru v automatu s 2l motorem pomerne uzky okruh cilovych zajemcu.
Kazdopadne plati: Laguna OK, prani stesti je mineno uprimne ;-)