jasnš. Rozhodně nejsem z těch co bude tvrdit, že všechno francouzské nestojí za nic. Nejdřív jsem měl Renault Thalia. kupoval jsem to 3 roky staré, servisní knížka. Ano, je to sice low-end automobil, ale to Fluence také. Auto bylo po mechanické stránce naprosto v pořádku. Závady na motoru nebo podvozku za 6 let užívání žádné. Problém byl s elektronikou. Odešel imobilizér, čidlo horní úvrati a hlavně se objevovali a pak zase mizeli drobnosti. Nejdřív třeba nefungoval tachometr a pak zase po třeba týdnu ano. Nebo blinkr jednou bliknul a pak zůstal svítit. Závada trvala několik týdnů a pak zase vše v pořádku. Za pár měsíců zase...Asi byla v háji řidící jednotka. Navíc nepřesné řazení a jízdní vlastnosti obecně hodně slabé. Přeposilované, karoserie se naklání... Pak přišel služební C4. Funglovka. A zase. Asi po 20.000km začaly vrzat pravé dveře. Pak levé. V servisu nic nenašli. Opět přeposilované, naklánějící se karoserie, řazení se brzo "vyšlochtá" Řazení obecně byl problém u obou aut. Zajímavé ale je, že u předváděčky C4 bylo všechno v pořádku. Takže mám dojem, že u F aut je to hodně kus od kusu. To platí asi obecně, ale u F aut o trochu víc