Velmi pěkně si to rozepsal. Je vidět, že má každý jiné potřeby a požadavky na svoje auto. Někdo radji SUV paket a jiny zase větší motor. Osobně ani jednu volbu nepovažuji za špatnou. Záleží na úhlu pohledu. Pokud se pohybuju nejvíce ve městě tak bych vůbec neřešil, že je pod kapotou jen 1,4 protože na tu 50 nebo 60-ku bude akcelerovat prakticky stejně a rozdíly budou minimální. Podobně to vidím i mimo město pokud se budeme pohybovat v rámci povolených rychlostních limitů, ale prolém může nastat v průžném zrychlení při předjíždění. SUV paket je možná pro někoho hloupost, ale pak by se dala za hloupost považovat metalická barva, poklice případně disky a různé doplňky které nemají žádný funkční smysl a plní pouze estetické nároky majitele. Osobně bych se na chiptuning vykašlal protože u atmosférického motoru to nemá valný smysl. Vtšina úpravcu ti na stránkách napíše pravděpodobný výkon (většinou víc než je reálné)ale nikdo už ti nenapíše, že se změní křivka průběhu výkonu a krouťáku a ve skutečnosti může být zrychlení z 0-100 horší i s vyšším výkonem a nemluvě o pružném zrychlení. V tomto případě bych byl s volbou firmy která to bude dělat hodně opatrný. Pro mě osobně je chip tuning nesmysl asi tak jako pro tebe SUV paket. ;-) Ale každému co jeho jest ;-)