Kufr
Na začátek musím říci, že se mi Yeti velmi líbí, jak z venku, tak uvnitř. Rozhodně si myslím, že je to kvalitní a dobré auto. Silně zvažuji, že ho ženě koupím jako druhé auto do rodiny. Rozhodně nejsem typický Čech, který hrozně dá na velikost kufru. Nemám chatu, ani nejezdím s rodinou pořád naložený, takže velikost kufru není jedním ze zásadnich priorit. Co ale nemohu překousnout, je LEŽ jakou Škodovka balamutí zákazníky. Uváděných 416 litrů obsahu zavazadlového prostoru je výmysl jako prase. Stačí se podívat a porovnat s jinými auty, které uvádějí podobný objem. Když jsem uvažoval o tomto autu pro sebe, v době když se začalo prodávat, ale ještě nebylo na salonech, tak jsem mluvil s prodejce s Porsche Olomouc, který byl na polygonu na testech s Yetim a měl na prodejně interní materiály, kde sama Škodovka uváděla 326 litrů (meteriál jsem viděl osobně). Škodovka někdy uvádí 405, někdy 416 l, při tom velikostně je ale o něco větší než kufr krátké nové Fabie. V posledním čísle Světa motorů (č. 34/2010), jsou rozměry kufru Fabie, Roomsteru a Yetiho. Když vynásobíte tyto rozměry, tak vám vyjdou u Fabie a Roomsteru téměř přesné tabulkové čísla (F - 500 l, R - 494 l), ale u Yetiho vám vyjde 327 litrů, ale v SM uvádějí 405 l. To potrvzuje, že Škodovka lže jak tiskne a vylepšuje Yetimu velikost kufru, jak může. Chápu, že většině i cca 320 litrů v kufru bude stačit, ale uváděných 416 litrů je prostě fraška.