No, jde sice všechno, ale já ho mám na 4 roky. Akontace 100.000,- Kč, měsíčně 4.800,- Kč. Každý rok nebo 30.000 km (podle toho, co nastane dřív) Ti auto vymění za úplně nové (můžeš si vybrat barvu, nebo dokonce i úplně jiný vůz Škoda či VW) za poplatek 20.000,- Kč. Je v tom všechno vč. havarijka se spoluúčastí 2%/2000,- Kč. Jediné, co si musíš koupit jsou zimní gumy - auto dostaneš na letních. Suma sumárum vůz vychází na cca 400.000,- Kč na 4 roky (i se zimákama) a pak si leasing musíš zřídit znovu, pokud chceš dále jezdit. Když vezmeš v potaz, že v dané výbavě stojí Yeti lehce přes 600.000,- Kč, je to za super prachy (neplatíš servisky, neměníš brzdy, olej a letní pneu je vždy na novém autě logicky taky nové), teda pakliže najezdíš za rok dost km.
Musím ale upozornit, že se jedná o trochu speciální "operák" jednoho Ostravského autosalonu VW group, který je přednastavený tak, aby byl co nejlevnější. Proto právě těch 81 kW a max výbava. Myslím, že na jim nejde o to, aby na něm vydělali, ale aby takto prodali co nejvíc aut a z toho měli výhody při odběru z automobilky. V porovnání třeba operák šitý na míru přes leasingovku na Forestera, u kterého vycházela pořizovací cena na stejno, byl při stejných podmínkách o cca 250.000,- Kč dražší.
Pokud chceš, pošlu odkaz na stránky.