< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jak je to s hlučností
Takže jsem dneska absolvoval tu demojízdu v Mondeu. Jak jsem už psal výše, jednalo se o výbavu Ghia,1.8 TDCi 92kW, najeto to mělo asi 20km, takže motor úplně syrový. Začnu interiérem, ten byl vyveden v slušivé světlé vanilkové barvě,všude měkčené plasty a spoustu místa. V porovnání s Mazdou měl trošku navrch,hodně to dělala ta kombinace světle tmavého plastu. Co se mě nelíbilo byl středový panel,tzn. rádio,klimatizace atd. Celé to bylo stříbrné a takové jakoby ploché,nijak strukturované(nezajímavé), obložené tmavou imitací dřeva(celkem se to dalo). Po nastartování motor vydával docela velký hluk a vibrace,což mě celkem nepříjemně překvapilo, snad to bylo syrovostí motoru. Jízda byla vcelku klidná, ikdyž v žádném případě bych netvrdil,že auto bylo tišší než v M6, při 130km/hod byl v kabině celkem hluk,jak od kol(16palců) tak od motoru, řekl bych že i možná větší než v Mazdě....můj otec byl ale opačného názoru, seděl vzadu a tvrdí, že akusticky je vzadu v Mondeu mnohem mín hluku....auto ale v porovnání s M6 působilo dost masivně,jako parník(možná i proto,že se jednalo o combi), Mazda byla taková mrštná, zábavná. Příští týden jim mají přivést ješte 5dveřové Titanium S, tak jsem domluven na další jízdě a uvidíme jak se bude chovat v této karosářské variantě a výkonnějším motorem.
Zatím se spíš kloním k Mazdě :-)
Jen nevím jestli bude schopna Mazda konkurovat ceně, už při obcházení aut v autosalonu mě vyrazila dech cena Mondea, sice 1.6 benzín, Core "výbava", ale i tak, 415000! ..a prej by s tím šlo ještě pohnout. Ve Fordu mají dost agresivní ceny, prodejce říkal, že téměř vždy je sleva kolem 20proc..Požádal jsem ho o zaslání cenové nabídky Titania Enterprise, s 2.0 TDCi, tak uvidíme jak moc stlačí cenu dolu. Mimochodem na Mazdu 6 ve výbavě TE Plus,2.2,163koní jsem dostal nabídku za 660tis....zdá se mi to nebo je to dost?