Diagnostika nebyla třeba, bylo to hned jasný. Nejdrřív se to projevuje tím, že turbo píská (nemusí to být nutně turbo, ale něco, co souvisí s turbem - mezichladíč, potrubí, těsnění), bylo mi hned jasný, že je něco v nepořádku, ale najel jsem ještě cca 20tis km. Poté mi začalo auto žrát víc oleje než obvykle a když jsem koukal pod kapotu tak všechno bylo od oleje. Tím jsem zjístil, že je praskla nasavací hadice k turbu. Po dalších cca 2tis km auto přestalo mít záběr, musel jsem to točit nad 2500 ot. a čím dál víc pískalo. No a pak jednoho krásnýho dne přišla rána, turbo pískalo jak cirkulárka a vůbec to nejelo, dostat se na 50km/h šlo jen steží. A tak jsem poznal, že odešlo turbo. Ale kontrolka žádná nesvítila, až když jsem jel do servisu tak mi vyskočil nápis Fuel injection fault (chyba vstřikování paliva)