Standardně kvalitní subarácká technicistní práce
Tak aby FRPE viděl, jak ten Subaráckej živel nikdy nespí a furt úřaduje, jsem tu taky >:-[]
Ahoj Slávku :-)
Opět velmi kvalitně provedená recenze se silně nadprůměrnou mírou objektivity. Obdivuju tvůj zájem o techniku a znalost všech těch detailních technických blbůstek, o kterých normální člověk vůbec neví. Já moc na tyhlety technický detaily nejsem - respektive nikdy bych je nevyhledával a nestudoval - ale když mi je tu takhle někdo parádně podstrojí na stříbrném podnose, moc rád si je přečtu a zapamatuju :-) :yes: DÍK
6 válců a automat - nějak bych to potřeboval propašovat do mého Outbacka místo současného pohonu. Ale chtěl bych pádla pod volantem. Bez nich ne >:-[]
Trochu mě zarazila tahle věc: "u manuálů se jednalo o takzvaný Continuous AWD s meznápravovým diferenciálem LSD s částečnou svorností a rozdělením momentu 50:50. Svornost zajišťovala vestavěná viskózní spojka, ale jelikož to bylo bezkontaktní, záleželo na druhu a množství oleje. Na druhou stranu nebylo třeba měnit lamely, protože se vzájemně neotíraly. Rovněž zadní diff byl LSD. " ... měl jsem za to, že LSD/samosvor/dif. s omezenou svorností se dělal/dělá jen na zadní nápravě? Takže jsem se opět mýlil, nebo je to třeba model od modelu jiné? Vzadu LSD mají všechna Subaru s manuálem, ale ten mezinápravák - to mi nějak nesedí :-O
Je super vidět, že jsou obě Vaše Subaru nejen ve znalých rukou, ale hlavně u lidí, kteří naplno využijí jejich schopnosti ;-)