Bratříček ze Stodůlek
Špičková recenze. Chování motoru, podvozku, pohonu, řízení a řazení atd. je popsané tak detailně, přirozeně a pochopitelně, že se to tu na MACZ jen tak nevidí :-) :yes: :yes: :yes:
Auto snad ani chválit nebudu, protože to je bratříček mého Outbacku, kterého bych nevyměnil za nic na světě ;-) - takže můj názor na Lego je jasnej :yes: :-)
Můj byl taky koupen u Freye na Stodůlkách a dodnes je tam servisován. O Subaru se tam starají 3 přijímací technici - pan Novák, Kulič a občas Sicilský. Zajímalo by mě, na které jsi narazil, protože pan Novák a Sicilský jsou úplně exkluzivní lidé, se kterými je radost jednat, ale pan Kulič :no: 8-s to je zlý ;-\
Zatím hodnotit nebudu, protože nemám srdce na to kazit hodnocení kvůli fotkám. Určitě je co nejdřív dodej, ale zase moc nespěchej - kvalita je na prvním místě ;-) ... pak velice rád ohodnotím.
Jedinou výtkou ode mě vůči tvému autu je to, že máš jen dojezdovou rezervu. Kdo už někdy prorazil/rozpáral pneumatiku, určitě mi potvrdí, že plnohodnotka je prostě nejlepší. I když ty tvoje 225 se tam už možná nevejdou, já mám 215ky :-O - kdybys někdy zkusil nacpat do vany zimní/letní kolo (to na kterém zrovna nejezdíš), a vyzkoušel, jestli dosedne víko, hodně by mě to zajímalo.
Ze smrdící spojky si vůbec nic nedělej, ta se pálí úplně na všech Subaru - a nejspíš to tak už navěky zůstane. Nějak to už k Subaru patří - Subaru bez smrdící spojky by už nebylo plnohodnotné Subaru ;-) >:D
Tak se mějte s Legem pěkně, zatím čau :-)