< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Presne také...
Shodou okolností mi na stole leží klíčky od MB GLK 220 CDi, které mám taky zapůjčené od Hošek Motor. A musím říct, že si mě tímhle přístupem získali a víceméně mě přesvědčili, že tohle je to pravé.
Původně jsem zvažoval motorizaci 350 CDi, jenž jsem měl možnost vyzkoušet a shrnuto podtrženo můj dojem z GLK byl po svezení s 220 CDi i 350 CDi prakticky shodný:
- moc ,,jemné,, řízení. Prostě na mě nemá tuhost, kterou mám rád, a kterou znám z MB C klass
- aerodynamický hluk mi na dálnici přišel docela velký
- motory 220 CDi i 350 CDi se mi zdály dost hlučné, prostě i 350 CDi mi přišla málo kultivovaná a utlumená na to, že je to 6 valv (jsem zvyklý na 6 válců v benzínu)
Ale pozor! Tohle byly dojmy, když jsem měl možnost svést se krátce.
Zapůjčení auta dojmy ve mně úplně změnilo a rychle jsem se s ním zžil, co mi vadilo mi nakonec začíná připadat jako plus. Na řízení jsem si zvykl, motor a ani aerodynamika se mi už nezdají tak hluční, jako to bylo při prvním dojmu.
Trochu drsnější zvuk 220 CDi se mi naopak začíná k tomu auto hodit, je to prostě tvrdá krabice s tvrdým motorem...
A teď jdu svádět vnitřní boj... jestli nějaký ten pátek čekat a koupit 350 CDi ve výbavě, jak si to představuji (to jsem se dotkl skoro 1,8 mega) nebo se uskromním a vezmu 220 CDi v rozumnější výbavě...
Každopádně do teď jsem váhal mezi 2 SUV. Konkrétně mezi BMW X1 (nadchlo mě řízení) a GLK. Klonil jsem se k X1, ale zapůjčením GLK od Hoška se preference změnily, to auto mi zkrátka sedí...