AHa, tak to je 44 kW, tak je to dokonce ještě o 1 kW silnější, teda pokud je to poznat >:-[] >:D
Favorit byl karburátor 43 a 47 (48 někteří udávají) a pak stříkačka 40 a 50 kW, těch padesátek je ale málo. Nejlépe prý jede 50 kW, pak bych dal tu mou 43 a za ní asi 47, ale to je dáno tím, že má kratší převody ta 43, takže sice maximálku jsem dosáhl s 47 kW vezí o 5 km/h vyšší, ale k čemu to je...?
Jinak samozřejmě, podvozek Fabie je někde jinde, odhlučnění, komfort, i když s kvalitními novými tlumiči na Fáčku je to taky solidnější. Hlavně se Fabka tolik nenaklání atd. Je to prostě "jůzr frejndly". Ale třeba dokážu si představit, že s Fabkou v zatáčkách já krok udržím, ale to je ta má pověst řidiče, kterému se sjíždí při jízdě do zatáčky vždy jen 2 kola >:D
Brzdy osobně mám raději Favoriťácké, teda pokud jsou v takovém stavu jako ty moje. První pocit z Fabie mám vždy, že to nebrzdí, lae to i v Octávce, což je dáno tím, že zabírají níže a pak až dole pořádně cuknout. Já jsem spíše navyklý na Renaulty, které zabírají rychleji, což je i případ Favoritu.
Ale srovnávat 20 let starší auto a splus další opoždění vývoje Favoritu (Favorit přijít v r. 82, byla by to pecka) s Fabii se nedá. Každopádně 1,2 HTP bych šmahem krom 40 kW verze neodsuzoval a dokážu pochopit lidi, co si to koupili. Ne však ty, kteří si to koupí dnes nové, protože 1,2 TSI je někde úplně jinde za malý příplatek.