Takové laky opravdu jsou, myslím že Mercedes, či BMW je má v ceníku, ale částky za tak kvalitní lak (kamínky mu neublíží) jsou opravdu vysoké! :-!
Já auto myji sám, ale v zimě jsem byl i v automatické myčce, Shell má takové ty pěnové kartáče, takže snad tomu až tak moc neublížily. S Octavii jsem do automatické myčky začal jezdit kolem 100 000km a při prodeji bylo znát, že v myčce auto bylo, prostě na laku je to poznat. Černé sloupky, černý plast v interiéru? To je kapitola sama pro sebe, sloupkům snad vadí i vítr kolem auta, to je hrůza, o víkendu jsem autíčku dal vosk a když jsem leštil a podíval se na ty černé plasty, tak jsem se na zbytek práce chtěl vykašlat. A interiér, to čistím jen vlhkým hadříkem a i tak se mi kolem ovládání vyhřívání sedaček udělaly mikro škrábance. Jak bylo napsáno dříve, takové prkotiny deklasují jinak výborné auto. :'-( Potěšilo mě, že jsem voskem rozleštil pár "čar" od hodných a ohleduplných občanů, ale i tak mi ten lak přijde až moc nekvalitní, stačí se jen podívat na to, že z výroby vyjede auto, které má více odstínů laku (karoserie - nárazníky, sic je to hodně vidět jen v určitých světelných podmínkách, ale i tak mi to vadí). Jsem moc rád, že jsem nezvolil černé Mondeo, sic mu ta barva moc sluší, ale přejet po zimě černou kapotu voskem, tak je to jedna ťupka vedle druhé (snad jen černý vosk). Sám jsem našel na předním nárazníku pár děr od kamínků co jsou až na plast, to se mi třeba u koncernových aut WV nestalo, sice byl lak odřený, ale jen krycí vrstva a to jsem dlouhá léta jezdil v Liberci a každý rok měnil sklo od kamínků. Na zrcátka mrknu, protože ty čistím velmi často, nemám rád když jsou špinavá, nebo jsou tam kapky vody. ;-)
Jen si myslím, že pokud se tohle řekne v servisu, tak nejdříve budou říkat, že tam nic není a druhá fáze bude, že to někdo udělal mechanicky nárazem..