Ono to je obecně zapříčiněno přizpůsobovováním se EURo normám. Teď sem se to nedávno dozvěděl, jako velký fanda Mitsubishi stále sháním informace (mimochodem okna v tom Lanceru pochází z ČR >:D ) Proto ztrácí výkon, proto zabírají až od vyšších otáček. Ale to je u všech značek, hold se s tim nedá nic dělat. Jediný řešení je turbo, proto jsou u nás dobudoucna obyč. benziny na odpis. Při EURO 6 už to bude mít co dělat, aby se to rozjelo >:D
Navíc auta jsou těžší a těžší... Kde je ta doba, kdy kombik vážil tunu??? A potom se máme divit, že to netáhne. Ta 1.8 MIVEC je dobrá, osobně sem to projel, krása. Víc výkonu by tomu sice neškodilo, ale to stačí pro normál ježdění. Opět jsme u toho, že má výkon jako 2,0l. Takže jako dobrý :-)
Mám hrozně rád benziny, takže teď se chystáme si pořídit náhradu za Lancera - Outlander Turbo 2,0 1.generace. Problém s výkonem vyřešen. Jinak ten tvůj dvoulitr není moc známý, mám pocit, že se ani nedodával do ničeho jiného... Ale je to benziňák a Mitsubishi dělá kvalitní benziňáky, tak bude všechno OK :-) Navíc ty máš toho hezčího Lancera po faceliftu v roce 06, tak to máš dobrý. Taky sem nad tinhle autech uvažoval.
Digitální hodiny stejné jako u Coltu??? Nejenom >:D Mitsubishovská klasika - páčky pod volantem od roku 92 dodnes také vydrželi...
Zadní mlhovky do světel??? Těžko! Japonci nemají povinnost je mít a proto je do evropských vozů "domontovávají" na poslední chvíli. Myslím, že to je pouze hezká představa, ale nesplní se >:D
Ale buď rád, žes koupil Mitsubishi před rv. 2007, nemohu si pomoct, po tomhle roce je na těch autech vidět globalizace. Starší Mišáci maj svoji osobnost, ti novější sice taky, ale menší. Viz. Outlander (07-09), to bylo takový uniformní zboží. Ale pěkný >:D Víš co, já prostě nechci bezchybný auto, u kterého se bude interiér podobat nejnovějším trendům. Chci něco, co jde svou vlastní cestou.
Když něco budeš chtít vědět, napiš! :-)
Dan