Trochu? Snad hodne, ne? Zkuste nekdo rozjet Oktavku II RS TDI se 125KW a 350 nM na 230 km/h a uvidite, ze to neni zadna legrace. Ale KIA s 1,6 - ta dava cituji "bez problemu 220 km/h".
No ja se musim vzdy smat.
Podobnou reakci mel kamarad na zatah TDI 96 kw na trojku - "vole to tak tahne, to muso jet tak 250, ne?"
>:D >:D >:D
A jelikoz je tra mit i argumenty, pokusme se trochu pocitat: V testu zde na ACZ je u KIA PC 1,6 CRDI napsano, ze pri dalnicnich rychlostech se bude rucka otackomeru pohybovat za 3000 ot/min. Dejme tomu, ze z toho trochu uberu a motor by tocil pri 130km/h prave tech 3000 otacek. To je asi 43 km/h na kazdych 1000 otackek. Pri 230km/h by tocil: 230 / 43 = 5300 otacek. Takovy DIESEL bych chtel videt :yes: >:D
Jinak je to pekne auto a vedle Hyundai Coupe je to zatim jedine aspon trochu stavnate korejske auto.
Pote co jsem ale videl nove Polo s 1,2 TSI... :yes: :yes: :yes: ...bych uz asi na korejce zapomnel.