Zdravim. Ohledne spotreby a haldexu. Krom toho, ze haldex 4. generace prenasi stale trochu vykonu na zadni napravu (lamely trochu drhnou), k vetsimu prenosu na zadni napravu dochazi prakticky pri kazdym pridani plynu - tedy ne az pri prokluzu jako u predchozi generace. Jedna se o dobry reseni s maximalnim rozdelenim sil 50:50, ovsem ESP dokaze pribrzdit kola tak, ze lze na kolo, ktery ma zrovna adhezi, dostat naprostou vetsinu momentu.
Nicmene se spotrebou to az tak nesouvisi. Na tu ma vetsi vliv to, ze auto je celkove tezsi a vyssi - vetsi odpor vzduchu. Poloosy se totiz toci az do haldex spojky - stejne jako u predchozi generace a stejne jako u trvale ctyrkolky do mezinapravoveho diferencialu. Spotreba je adekvatni vykonu, ale bude jeste klesat s tim, jak se auto zajede. Ja mam tedy zrovna dve Subaru, ale tenhle motor TSI s kombinaci 4x4 mi docela vyhovoval.