< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Prosim tento přzpěvek ber jako radu.
Zimu v Brně? Naštestí ne! :-) Ale zimu v Praze znám. K těm kamínkům a provozu atd... Jasně, všechno se dá vyměnit, obzvláště pokud je to sériový stroj a není 30 let starý. Lakovny existují, ale není jich zase moc takových, které dokáží lakovat tak, aby se přiblížili kvalitě továrního zpracování. To je bohužel fakt. Osobně mi to vadí, někomu ne O.K., žádný problém. Jezdi si jak, a kdy je libo, třeba na Silvestra ve Špindlu, nebo v Brně... vždyť jo, je to tvoje auto! :-) Já jen konstatuji, že bych si to nedovolil, protože na to nemám odvahu. Můj vozejček už mě vyškolil, co se týká zimního provozu. A pokud by náhodou bylo 10cm sněhu, nemám šanci projet, protože to je světlá výška mého auta. Kolikrát nedám ani retardér ;-\ (taky by ti co je dělají mohli přemýšlet, když už je umísťují). Zimní jsem na něj nesehnal (tedy ani jsem se po nich zase tak moc nepídil), takže těch pár kilometrů hrůzy z jízdy na podchlazených letních pneu za drobného deště jednou takhle v lednu už mám za sebou, a nikdy už to zkoušet nebudu, pokud to nebude nutné. Vycestoval jsem bokem i z kruhového objezdu při ani ne 30 km/hod. Paráda! A já si šel vyměnit spodní prádlo...
>:D Je neuvěřitelné, jak se z jinak skvěle ovladatelného auta s vynikající dynamikou, za těchto podmínek stala bezmocná placka, belhající se silnicí. Každé přidání plynu znamenalo alespoň zavrtění zadkem, když ne zrovna chuť vydat se bokem k nejbližšímu obrubníku... Supersport v zimě? Ne, díky... Už nikdy!