Ahoj. Taky mám 1.8ku Titanium, mně začaly problémy asi po třech měs. Nastartovat většinou šel, ale těsně po nastartování jsem se nemohl plynu dotknout, protože klesaly otáčky a mnohdy motor zhasl. V servisu si taky nevěděli rady,diagnostika taky bez výpisu vady a tak si nechali přistavit stejne auto a zkoušeli měnit, co je napadlo. Žádny uspěch. Bylo mi řečeno, že mam auto zajiždet, abych najel nějaké kilometry. Po čase došla do servisu nějaká kalibrace pro řídící jednotku. Takže mi ji přehráli, jenže: auto chvili po startu nechcipalo, ale do přehráni jsem jezdil za 8litru a po prehrani za 11l. A při studeném motoru zustavaly pri razeni otacky viset na hodnotě, kde se dostaly před přeřazením na vyšší r. stupeň (treba i 3000) Při pouštění spojky mi to moc dobře teda nedělalo! Dnes se s lehkou nohou nedostanu pod 9litrů. A řadím tak, že prvně pustím plynový pedál a pak vyšlapuju spojku. No a ktěm poklesům otáček časem taky došlo, ale už nejsou tak markantní. Ted klesaji otačky, když je motor zahřátý a zastavim, asi na tři pokusy si elektronika zkouší snižovat otáčky volnoběhu až kam to jde (treba i na 500 a to se zaklepe cely motor) pak si je zvedne asi na 800 a tam je necha. Trval jsem na svém, že to nemuže být možné, takto jezdit a proto pozvali technika z Prahy, ktery se s autem svezl a zkonstatoval, že je vše v naprostém pořadku a že se s tak moderním autem prostě musím naučit jezdit. Takže jezdím a čekám, kdy se něco změní. To drčení ve tvém případě nevím? Mne se ozyvaji bzučením ruzná serva a cvakaji relatka, prostě si auto něco samo dělá??? Jestli je to posilovač nebo něco??? Prostě ,,moderní" auto, přecpané elektronikou. Koukám přístup servisu je asi všude stejný ;-\