Jo, takové místečko bych taky potřeboval(vlastně o jednom vím ale nemohu se tam dokopat). Přesně jak píšeš, někde v bezpečí si očekovat jak se to chová, co dělat když, atd. Ono to chce. Já teda loni v zimě zkoušel co to dělá či nedělá, ale fakt minimálně.
Rovnou ti můžu říct, že na ledu musíš ject prostě jak pos..... a doufat, že to přežiješ >:D . Do zatáček fakt prázdnou dvojku, jakmile minimálně přidáš plyn tak furt zachraňovat.
Jinak mě taky baví furt, to dá rozum. Prostě fakt v létě jistota, v zimě zábava :-)
No on je problém, že mi ty kola dřou vnitřkem o prasátka. Sice jen decentně, ale prudí mě to. A pak jak píšeš. Origo je origo.
Jakožto, že to bylo s tim voln. ventilem docela boj(zkusil sem předtim už 3) tak jsem ho vzal jetej od člověka tim způsobem že jsem přijel, přehodil ho, zjistil že je to OK a jakožto, že jsem nechtěl jen tak zbůhdarma otravovat tak jsem si ho rovnou od něj za 400 vzal...i s tim odporem za 50(též zaplaceno až po odzkoušení) :-)
Jinak ten ventil stojí snad trojku či 3,5 novej, hrůza. Kdysi jsem ho měl vyhlídnutej novej za litr. Jenže v té době jsem ještě neměl jistotu, že je chyba v něm a teď už jsem ho nenašel.
Mě s.e.rou docela ty rozvody. Člověk co mi vyřešil potíž s volnoběhem řikal, že u m40 měnit každý 2 roky.