mezi plášti 195kou a 185kou není rozdíl centimetr na šířku?
14' elektrony jsou těžší než 14' plecháče?
slyšel jsi někdy o "profilu" pneumatiky?
Je to Tvoje diskuse, nepiš do ní blbosti. Hold. Blafům o "úplně jiném" momentu setrvačnosti a významném vlivu na dynamiku nikdo nevěří. Jestli obouváš např. 195/55/15 a nebo 185/65/14, tak ani testovací jezdec ve Škoda Auto nepozná rozdíl. To už spíš poznáš rozdíl když fouká mírný protivítr nebo je bezvětří, případně jestli v kufru máš/nemáš tašku s nákupem.
Ať ti Fabia dobře slouží, jseš s ní spokojený a všude v pořádku dojedeš. Good Luck!
PS. k těm silentblokům - proč ti (hloupí) vývojáři ve škodovce (mimochodem, ve vývoji ve Škoda Auto pracuje 20% zaměstnanců) montovali obyčejné silentbloky, když tak primitivní záměnou za jiné mohli zásadním způsobem vylepšit jízdní vlastnosti a cit v řízení? Jsou to ale tupci, co?
PPS. ve Fabii jsem samozřejmě najezdil mnoho kilometrů, s různými motory ve verzích před i po faceliftu