No tak vítam v klubu "Céčkařů" ;-) Ojejovej filtr je ve spod motoru na zadní straně při pohledu ze předu auta.Je potřeba otevřít víko na spodním krytu motoru a pak už je to docela dobře přístupný.Ovšem ze zvedáku.Pokud to chce člověk dělat na zemi na heveru,tak je lepší celej kryt sundat.Bejvá problém povolit vypouštěcí šroub na olejovej vaně.Jinak u motoru Z19DT 88kw by se mělo při 120 tis podle servisky dělat:
seřízení vůlí ventilů,výměna drážkovaněho řemene a jeho napínací kladky,výměna všech filtrů.Rozvody se dělají při 150000km.Olej jsem do teď měnil po 30000km,ale asi to zkrátim na 20000km.Jinak co se týká rachotění při lehkým sešlápnutí spojky,tak máme stejnej problém.Osobně mam podezření spíš na ten setrvačník,ale vyměnit budu muset nechat komplet spojku a setrvák.Cena 35000tis se mi zdá malá,protože u Opla je to jen cena setrváku.