pískání turba je doufám normální, mám stejný motor a byl jsem na začátku stejně vyděšený, dělal jsem několik diagnostik a nic se nezjistilo. Zní to jako sanitka, která mě dojíždí na cestě. Co se týká klepání, tak to mám taky, auto když je studené je hrozně hlučné a klepe se jak ratlík. Nicméně teď co jsem repasoval vstřiky je hluk na polovině a klepání se také dost zmírnilo, co mi vadí tak to, jak se auto otřepe, když vypnu motor. Já mám najeto 130 tis, kupoval jsem ho v 80 tis a už jsem dělal repasi všech vstřikovačů, přední i zadní kotouče, měnil váhu vzduchu (zřejmě zbytečně, protože chyba byla později diagnostikovaná na vstřikovačích) a teď pojedu měnit přední tlumiče, jsou komplet odrovnané z těch našich moravských cest. Poučení pro příště buď koupit nové auto nebo do cca 30 - 40 tis. km, kdy je ještě všechno o.k., anebo s najetýma 130 - 150 tis. km, kdy už má auto povyměňované tyto provozní problematické díly, které kolem 100 tis. km začínají odcházet.