Čau, Kolmar,
máme 13.500 km, rychle se blíží 1. garančka. Stále 100% spokojenost, čím víc se známe, tím se máme radši ;)
Srovnání se 6 a Mondeem (FM): trochu jiná třída. 6 i FM jsou pohodlný rodinný auta s vynikajícím podvozkem, který hodně dovolí a ještě poměrně dost odpustí. Nicméně při jízdě na hraně a těsně za hranou začínají být velmi silně nedotáčivý a hlavně ve srovnání s Imprezou špatně čitelný.
Réza je ve srovnání s 6 a FM velmi pohodlné a měkké auto, jak psali někde v recenzi, naklání se jako Austin Allegro, ale vzhledem k českým a moravským cestám je to spíš plus než mínus. Co je malý zázrak, že i při těchto náklonech se drží silnice jak * košile. Na hraně se chová pod plynem velmi neutrálně a hlavně, když zjistíš, že jsi za hranou, stačí na chvilku pustit plyn - auto se okamžitě stane velmi přetáčivým - takže dotočíš to co jsi před tím špatně spočítal - a pak zase dupneš na plyn - je to tak 0,5 - 1 vteřina celá operace. Fascinující na tom je, že to funguje i s tím dieselem. Se zapnutým ESP navíc tak řka bezpečný úkon, protože to autu nedovolí, aby se se přetočilo moc.
Nějakou dobu jsem si říkal, že to zase až tak super není, neměl jsem dojem kdo ví jaké rychlosti. Až jsem pak jel jednou stejnou trasu s Mondeem a zjistil jsem, že i když se snažím, projíždím zatáčky v průměru o 20 kmh pomaleji.
Za těch 13 tis. jsem si zvykl na řazení, takže už mi to nedělá problémy jako na začátku, prostě nehledám rychlosti.
Mám pneu tak cca ze 3/4 sjeté což je vzhledem k tomu, že si prakticky nenechám ujít zatáčku, aniž bych si písknul, velmi dobrý výsledek a samozřejmě super je, že jsou sjeté naprosto rovnoměrně - to neměl ani Outlander.
Sport paket: ne že by se mi to nelíbilo, ale dávat +200 tis. za xenony, kůži a mlhovky se mi fakt nechtělo. Snad ty sedadla by se hodily, ale bylo to zbytečný.