Má přesně 141kw a to je nejvýkonnější verze s klasickou atmosférou 1.8l. Pak bylo ještě několik modelů Corolly v limitovaných edicích s kompresorem a nejvýkonnější model s kompresorem dosahoval 224kw při zachování objemu. Je to neskutečné ! Za poslední týden jsem projel skoro 2000,- za benzín. Od 6000 do 8200ot./min. to je pila. Normálně se ti jakoby povolí ještě plynový pedál a citíš to ve volantu jak to škubne a točí po omezovač. Otáčkoměr mám cejchovaný do 9000ot. a odhadem jsem tam měl skoro 8500. Pro maximální rychlost a výkon samozřejmě je třeba řadit těsně před omezovačem a otáčky nenechat spadnout pod 6000 a je to doslova FÁMOZNÍ :-) V tom spektru je maximální výkon a zvuk motorky... to mi věř. Samozřejmě 6ti válec má zase jinak krásný zvuk, který je taky bezvadný.