Ja se nehadam, vim ze jsou auta ktera maji mensi spotrebu a nic proti nim nemam, klidne bych si je koupil. Nehodlam se hadat do krve, ze Prius je nejlepsi a vsichni by si ho meli koupit :-) To by byl samozrejme nesmysl.
Prius je (podle meho skromneho nazoru) idealni auto pro lidi, kteri denne dojizdeji 30-60 minut do prace, z toho vetsi cast po meste. Kdo jezdi trikrat tydne Praha-Ostrava a zpet, by si ho rozhodne kupovat nemel.
Co se tyka vyroby baterek a jejich dopravy, nechtel jsem to bagatelizovat, mozna jsem uvedl spatny priklad. Proste mi jenom chybi srovnani. Kdyz to vezmu na tom priklade s vyhozenymi PETkami - je pro mne rozdil, jestli vidim vedle silnice dve plastove lahve a tak tam vyhodim dalsi dve, nebo jestli prihodim dve na hromadu kde uz jich je milion. Ta hromada by tam nemela byt, v tom se myslim shodneme. Ale dve lahve navic v milionu uz neni zadny podstatny rozdil, hlavni problem je potreba resit jinde a ne v tech dvou lahvich.
Proste si myslim, ze rict "Prius je spatny, protoze material na baterky cestuje z Kanady pres Evropu a Cinu do Japonska" (jak to udelali treba v TopGearu) nema zadny vyznam, protoze nevime, odkud kam cestuji suroviny a material pro vyrobu jinych aut (a zbytku Priusu), takze nemame porovnani :-)