Kucí vy se tu furt poděláváte z velkých nájezdů... Pokud auto dostává kvalitní servis a majitel s ním nezachází jako prase, tak to díky moderním olejům v motoru a převodovce není vesměs žádný problém. Takhle velký nájezd je problematický zejména u starších socialistických vozidel vyráběných často na těžce opotřebovaných strojích pamatujících ještě Franze Josefa...
V našich končinách to není obvyklé hlavně kvůli přístupu majitele, pro nějž je automobil často jakýmsi druhem spotřebního zboží, ke kterému není třeba mít zvláštní vztah. Na kvalitu silnic to moc svádět nelze, poněvadž jednotlivé díly podvozku podléhající opotřebení kvůli silnici lze snadno opravit či vyměnit (na to mysleli už při vývoji), což ovšem český majitel většinou neudělá odpovídajícím způsobem (ledaže by to bylo zadarmo), a auto se pak časem rozpadne (podotýkám, že předčasně)...