Ahoj určitě to bude dobrá volba,samozřejmně musís počítat s dražším provozem,pokud budeš chtít mít auto naprosto v pořádku. Už sem s autem najel více jak 90tis.km a během této doby mne zklamal mne auto nechalo 2x 1x praskly řemen altíku a po 2x vysypaný kloub na poloose cestou do servisu:-). Na motor není potřeba šahat,pouze max po 10tis.měnit olej nebo se bude přidírat variator(nový cca.6tis,repas variatoru 1500).Buď 10W-40 na normální ježdění,nebo 10W-60pokud plánuješ auto protáhnout po okruhu. Každých 60tis. čekej investici cca.10tis do rozvodu s repasí variátoru,ale za klid v duši to stoji:-). V GTV by měl být ještě starší T.Spark ne ten co mám já se 114Kw tvůj by mněl mít 110KW. Se starším motorem sem nikdy nejel,ale novější motory které vycházely z toho mého po přechodu na Euro 3(110KW) trošku ztratily šťávu a výkon a zvuk prý není tak jadrný:-). Jinak je to určitě dobrá volba,kor při dnešních cenách... Možna bych volil i 2.5V6 nebo 3.0V6 provozní náklady sou přibližně stejné. Ale de o to jestli chces jezdit rychle nebo se opírat do zatáček jako správny srdcař:-) To s težkým V6 vpředu moc dobře nejde:-).