Ten nárazník se mi líbí jak s k kterého úhlu :-) ale viděl jsem ho nalakovanej a je to znát, vzpadá hned jinak.K tomu dieselu,samozřejmě dnes už jsou podstatně modernější a rozhodně je nechci hanit,určitě je lákavé mít třeba 150 koní a přitom jezdit za 5-6 litrů,jen jsem si chtěl rejpnout do některých namyšlených majitelů TDI ;-) jsem rád,že jsi zmínil zrovna BMW, nemohu to sám posoudit, ale co jsem četl tak zrovna diesely od BMW mají chování benzínu,nehledě na to,že svého času bylo BMW 324TD(e 30) nejrychlejším dieselem světa!k tomu otáčkoměru,tento motor má omezovač při 6100ot/min,jsou totiž tři druhy grafiky otáčkoměrů,pro 1.3 kde je číslování 10,20 atd. a pro 1.6 kde je 1,2 atd. a zde jsou další rozdíly,u některých začíná červené pole u 5500ot/min a u jiných u 6100ot/min,ale je pravda,že tento motor nemá cenu vytáčet nad 5500ot/min,pak už se nic neděje,jen řve ;-\ samozřejmě po ruzných úpravách(výměna vačky atd)točí tenhle motor víc.Díky za očividně rozumný názor ohledně benzín vs. nafta :-) REcenzi budu ještě dopisovat :yes: