Ani omylem... žádný tuning. Auto zůstane tak jak je... Na to je to příliš velká vzácnost. 219 vyrobených kusů v období 2000 - 2004.
Vyměnit světla o.k., to beru. Sériová americká svítí mizerně... Ale ladit je nějakým vsazováním pod sklo... Proboha proč? Vždyť je to typický znak Espritu! >:D Táhlová převodovka je sice slabina, protože se na ni musí opatrně, ale nenapadá mě možnost (konstrukčně), jak ji vyměmit... (nehlededě na fakt úplně jiné hodnoty vozu pokud má převodovku původní) Vzhledem k tomu, ža v Camaru a Mustangu mám manuální táhlové převodovky také, nečiní mi sebemenší problémy s ní zacházet. Asi jsem zvyklý. Chlazení je prostě Esprití... motor je schovaný ve středu auta, takže nejede = nechladí. Proti tomu lze jednoduše bojovat, stačí jet a teplota je v pohodě. >:D Takže dálnice, silnice, letiště a okruhy (mimo jiné, v březnu máme pronajatý Most). A řízení? To je věc názoru, mě připadá prfektní po všech stránkách a je to to nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet.
Kde jste měl možnost vyzkoušet Esprit V8?