Jinak majitel uvádí na 2-hý rychlostní stupeň 100km/h - není tomu tak. Na druhým rychlostním stupni sepne omezovač na 110 km/h, stabilně lze jet 108 na dvojku. Motor je docela dobrý s velkou výdrží. Řazení už nic moc, zlatej VW. Nepochopil sem to s tim podvozkem nejdřív kvalitní sportovní a pak koukám že patří mezi slabé stránky? Žárovku ste neměnil? To buďte rád (je to hrůza). V 5000 sme museli nechat vyměnit zámky, v 35 tis. se už měnila spojka a u rok a půl starý C1 nám upadla zadní část výfuku - úplně shnilý. V 75 tis. znovu odchází spojka. Když se Vám někdo opře o bok auta, tak se velice lehce promáčke, výhoda je, že lze lehce odtrhnout laciný boční plasty a ručne znovu plech vymáčknout do původního stavu. Čelní náraz a náraz do zadní části docela dost vydží, až sem se sám divil. I nárazy na kola dost vydží, ani geometrie nebyla potřeba seřídit po nárazu v 80km/h na obrubník. Pouze se zkroutil ráfek a zasekl do brzdového třmenu. Poškozené kolo se na místě vyměnilo a jezdilo se dál. Jak sem psal - čelní nárazy zvládá dobře, u bočního nárazu to tak už není. Je to velice špatné, už při nárazu v malé rychlosti je to auto jak papír.
CHci jen upozornit že nejen já mám takovéto zkušenosti, taky je fakt, že ty auta moc nešetříme, ale jak psal "PeT-a (KaaTeaM)" že škodovka by se měla stydět? Velký omyl!!! S fábií se jezdí úplně stejně a první závada byla V 60.000 odešel startér a až ve 100.000 km proběhla výměna tlumičů. Tak si vyberte! ;-) Já volím ŠKODOVKU!