citová záležitost
Moc pěkný článek, klidně bych se pod něj mohl podepsat.
Staré 911ky se vzduchem chlazeným motorem a s K-Jetronic jsou nejlepší. Také jsem jim totálně propadl. Je pravda, že výkon dnešním pohledem nestojí za moc, jízdní vlastnosti spíše bizarní, řazení nepřesné, spojka jde ztuha a v zimě to buď moc netopí nebo sice topí ale také smrdí, nicméně když motor nádherně zaburácí z té jediné výfukové roury, tak je hned všechno zapomenuto a blažený pocit se rozlije po duši :-)
Jen se mi to tvé auto nezdá zcela původní. Kdo ti dělal veteránskou testaci? Neremcal?
Podle karoserie, roku výroby a výkonu je to spíše 911SC první generace (1978-1980), zadní kapota a přední spoiler s částečně zapuštěnými mlhovkami je evidentně z Carrery >1984 a přední blatníky s malými blinkry se začali montovat teprve někdy od r. 1982/83. Chromované lišty okolo oken a světlometů se zase dodávaly pouze do r. 1978.
P.S. Mí Poršáci také mají všichni jména, ovšem klukovská, jsou to totiž poněkud rošťáci. Bude-li trochu času, přidám sem tedy časem několik řádek o Ferdovi (911S-Coupe-1977), Václavovi (911SC-Coupe-orig.TurboLook-1981) a Tondovi (911SC-Targa-1982) ;-)