Mno, asi záleží na Tobě. Po odpojení baterie se obvykle ztratí řada důležitých informací, mimo jiné takzvaná statická kalibrace a dynamická kalibrace vstřikovačů a čerpadla. Vypadá to, že Ti lemplové nad tím co dělají vůbec nepřemýšleli.
Po zadání "statických" kalibrací vstřikovačů (tzv. "QR kódy") začně ŘJ načítat pomocí "mikrovstřiků" paliva "dynamické korekce vstřikovačů - dotáhne si je superpřesně i ve vztahu ke Tvému jízdnímu stylu. Spotřeba paliva před dostatečným načtením statických a dynamických kalibrací je cca o 1 l až 1,5 l paliva vyšší.
Trochu se bojím o Tvůj filtr pevných částic - příliš časté (a ve Tvém případě zcela zbytečné) regenerace filtru pevných částic jej mohou ve svém důsledku zničit. Jemná porovitá struktura keramického materiálu se zhroutí, rozpadne se.
Já bych asi nečekal a reklamoval bych to, nechal bych učinit záznam o odpojení baterie, kdyby se Ti někdy v budoucnu, třeba i těsně po 100000 km rozpadl filtr pevných částic, aby jsi byl pojištěn proti dodatečné zbytečné investici.
Bojím se, že bez načtení statických kalibrací vstřikovačů nemůže dojít k načtení dynamických kalibrací, to ale jistě nevím...