Jasan / javor
Díky za pochvalu textu, měl jsem teď chvilku, tak jsem ho se "vysmrknul". Fotky samo postupně doplním. ;-) Jinak moje MX-5 je taky z Německa, bo v ČR je to samá 1,6 a já chtěl tu 1,9. Pozor věnuj především té korozi, především hraně lemů zadních blatníků, koncům prahů a zadnímu víku kufru v oblasti osvětlení SPZ. Na těchto místech to rádo koroduje a především hnije. :-) Motor, převodovka a podvozek budou asi ok. Jo a mrkni na podlahu u řidiče a spolujezdce, měla by být rovná = nebouráno (alespoň vážně ne). Podlaha je z jednoho výlisku plechu a když Miatka dostane ránu, dost často se tam zvlní a špatně se to opravuje = většinal lidí na to kákne. Pak to poznáš podle nerovností... Kontrlu opotřebení kotoučů a destiček je asi zbytečný zmiňovat a kontrola VINu musí být u každé koupi auta. Jo a nejlepší na konec. Střecha bývá dost často potrhaná v místech, kde se během sklápění nejvíc napíná. Není to extra závada a má to prý většina MX-5tek. Nevím, většinu jsem neviděl, ale to malé procento co ano na tom bylo podobně. Tak hodně štěstí a přeju úspěšný lov. GAS