Megane a Clio jsou úplně jiné auta. Megane je podstatně výbušnější díky turbomotoru a velkému krouťáku. Clio má ale něco co Meganu chybí a to "charakter sportovního auta". Vysokootáčkový motor, nízká hmotnost, přetáčivá charakteristika, jednoduchost konstrukce, možnost řady úprav...
Těžké rozhodování, osobně jsem to vyřešil tak že mám Megana a Clio 172. Kdybych se musel pod hrozbou smrti jednoho vzdát, nechal bych si Clio, právě kvůli tomu charakteru.
Clio 197 jsem řídil jednou a to ve verzi R27 a řekl bych že kromě skutečně velmi povedené karoserie nemá žádnou výhodu oproti starému Cliu, naopak je o 100 kg těžší, šílený posez za volantem a zcela nekomunikativní řízení. To je auto na parádu, ne na sportování, čímž rozhodně nechci říct že to je špatné auto. Právě naopak, je moc hezké, ale už je trochu ovlivněné marketingem "použitelnosti v běžném životě". ;-\
Spolehlivost je řekl bych v normě. Všecko se může pokazit a opotřebovat. Nebo ohnout. Anebo úplně posrat. A všecko se dá opravit :-!